Betaling
Zodra een reis bij ons geboekt is en deze door ons is bevestigd, ontvang je (meestal per mail) een bevestiging die tevens factuur is. Op deze factuur staat duidelijk beschreven wat je bij ons geboekt hebt, met de juiste reisdata. Het factuurbedrag is opgesplitst in een aanbetaling en een restant betaling. Als je kort na boeking afreist, dan moet het totaalbedrag van de factuur in één keer betaald worden.
De aanbetaling
De aanbetaling bestaat uit 35% van de reissom plus de kosten van de eventuele annulerings- en/of reisverzekering, de reserveringskosten en, indien van toepassing, het calamiteitenfonds. Indien je een vlucht of treinreis via ons boekt dan worden de kosten hiervan 100% berekend bij de aanbetaling.
De datum waarop de aanbetaling gedaan dient te zijn en de rekeningnummers waarop je het bedrag kunt storten vind je op de factuur.Â
De restant betaling
Zes weken voor vertrek dien je het restantbedrag te hebben betaald.
Indien je (te) laat betaalt en wij daardoor genoodzaakt zijn de reisbescheiden per POSTNL Express Post te versturen, brengen wij de kosten hiervan in rekening.